joi, 1 aprilie 2010

Prea mult blitz

Ultimele doua seri - blitz pe Internet. Ma opresc foarte tirziu si foarte greu. Desi sint obosit, desi mi se inchid ochii, mai incep o partida. Doar misc piesele fara nicio logica - acesta nu mai e sah, sahul s-a terminat in primele orele ale serii, acum mut doar din instinct, mina conduce jocul, nu creierul. Joc cu acelasi partener - daca ma bate, caut revansa, daca il bat, caut sa-l distrug. O dovada ca n-am facut o singura partida buna e ca n-am simtit nevoia sa salvez in ChessBase absolut nimic din ce-am jucat.
Mai bine as studia, am carti pe care inca nu le-am folosit (Marin, Gelfand, Pirc, Scotiana), dar imi pierd vremea cu prostii.

Oricum, acest blog vrea sa fie un jurnal sahist ca cele pe care le-am tinut intre '94-'99; atunci am progresat - cind am tinut jurnalul si cind m-am ocupat zilnic de sah, chiar si doar un sfert de ora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu